Serwis EasyCMD zapewnia dostęp do publicznych baz danych o nieruchomościach dla podmiotów posiadających osobowość prawną w szczególności:
dane o nieruchomościach należących do osób prywatnych dla podmiotów posiadających interes prawny zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, do operacji, wykonywanych z użyciem danych osobowych.
przypisanie numeru Księgi Wieczystej (KW) na podstawie otrzymanego numeru PESEL.
Jak uzyskać dostęp do serwisu EasyCMD?
Dostęp do EasyCMD uprawnia podpisanie Umowy z Centrum Monitoringu Danych. W tym celu prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży pod adresem sales@monitoringdanych.pl
EasyCMD nie jest dostępne z poziomu strony internetowej monitoringdanych.pl.
Link do EasyCMD oraz dostęp tj. login i hasło jest nadawany Klientom, którzy podpiszą Umowę oraz posiadają interes prawny przez Centrum Monitoringu Danych.
Jak działa serwis EasyCMD?
Klient ma możliwość realizacji zleceń w EasyCMD w ramach zakontraktowanego limitu zapytań w danym miesiącu lub do ilości ustalonego limitu.
Klient po wpisaniu odpowiedniego kryterium w wyszukiwarce serwisu EasyCMD uzyskuje informację o wynikach wyszukiwania, które to dane Klient będzie mógł pobrać w formacie .xlsx.
Usługa realizowana jest w czasie rzeczywistym, co oznacza, że Dane możliwe będą do pobrania bezpośrednio po ich wygenerowaniu w serwisie EasyCMD.
Generując wynik wyszukiwania Klient staje się Administratorem danych osobowych.
Każde Zapytanie zmniejsza Limit Klienta o ilość złożonych zapytań.
Po przekroczeniu limitu zapytań nie zostaną zwrócone żadne rezultaty wyszukiwania w ramach Serwisu EasyCMD. W przypadku zainteresowania korzystaniem z usług ponad limit, Klient może skontaktować się ze wskazanym w Umowie opiekunem Klienta lub poprzez adres kontakt@monitoringdanych.pl
Szczegóły dotyczące działania serwisu EasyCMD opisuje Regulamin.